Contact Center kerää yhteydenotot kaikista asiakaspalvelukanavistanne yhteen paikkaan, josta niitä on helppo hoitaa.
SAP-pohjainen sovellus toimii niin työasemalla kuin mobiilisti ja soveltuu kaiken kokoiseen asiakaspalvelutarpeeseen. Järjestelmän automaattisen puhelinvaihteen avulla voi mm. välittää puheluita, kysyä apua ja keskustella ryhmässä. Yrityksesi asiakaspalvelu tehostuu ja aikaa jää enemmän muuhun työhön!
SAP:n korkean käytettävyyden Contact Center -palvelussa voit puheluiden lisäksi käyttää kaikkia sähköisiä kanavia yhden ja saman työkalun kautta. Tämä tehostaa ja helpottaa asiakaspalvelijoiden työtä, kun palvelutyötä ei tarvitse jakaa moneen eri työkaluun. Suuria alkuinvestointeja ei tarvita ja pilvipalveluna toteutettu ratkaisu on nopeasti käytettävissänne.
Kiinnostaako Call Center eli ulkoistettu vaihteenhoito? Tutustu Aina Call Center -palveluun.
Yritysmyynti: 075 755 4000
Asiakaspalvelu: 075 755 3000
Vaihde: 075 755 2000 (ark. 8-16)
AinaPayn asiakaspalvelu: 020 155 3070