Aina blogi

AinaBlog

Haluatko saada uutiset ja tiedotteet sähköpostiisi?

Tuoreimmat

Erinomaista asiakaspalvelua yritysasiakkaille

Keräsimme vuoden 2017 aikana yli 1500 asiakaspalautetta erilaisista asiakastapahtumista. 

Palautteita oli laidasta laitaan – sekä positiivisista asioista kuten tilauksista että negatiivisista tapahtumista kuten raportoiduista ongelmatilanteista. Yhteistä näille kaikille oli kuitenkin se, että itse tapahtuma ja siinä koettu palvelu oli tuoreessa muistissa. Lähes reaaliaikainen palaute on varmasti todenmukaisempaa kuin sellainen, jossa markkinatutkimusyritys kysyy vasta puolen vuoden kuluttua mielipidettä. Siinä vaiheessa ei välttämättä tule edes mieleen, miksi yritykseen on ollut yhteydessä.

AinaComin vuosi 2017 oli melkoisen tapahtumarikas. Alkuvuodesta lavensimme tarjontaamme ja rynnistimme markkinoille uusien IoT-palvelujemme kanssa. Lanseerasimme myös muita uusia tuotteita, mm. hyökkäykseneston kaikkiin dataliittymiimme sekä uusia työkaluja vaihteenhoitoon. Kirsikkana kakun päällä toimme syyskuussa markkinoille Aina Globen – Suomen ensimmäisen maailman ympäri kiinteään hintaan toimivan mobiililiittymän.

Kaikki edellä mainitut uudet tuotteet ja palvelut ovat meille tärkeitä, sillä haluamme olla edelläkävijä markkinassa.

Lanseerausten ja muun tohinan keskellä tärkein jää kuitenkin helposti huomiotta – mitä oikeasti kuuluu asiakkaillemme ja miten onnistumme heitä palvelemaan?

Viime vuoden alussa uudistimme asiakaspalvelun sekä organisaation ja toimintatavat. Tarkoituksena oli parantaa asiakastyytyväisyyttä entisestään. Etenkin suurten teleoperaattoreiden kohdalla asiakastyytyväisyys on tunnetusti… no, meillä kaikilla on varmasti omat kokemuksemme asiasta. Tilanne toki vaihtelee enemmän kun puhutaan koko ICT-kentästä.

Asiakkaamme antoivat meille koko vuoden arvosanaksi 4,6.

Onneksi kysymyksessä ei ollut kouluarvosana, vaan asteikko oli 1–5, mikä tekee arvosanasta suorastaan erinomaisen – ainakin ICT-alalla. Kiitokset asiakkaillemme kaikista annetuista palautteista – pyrimme olemaan luottamuksenne arvoisia tänäkin vuonna. Kiitokset tietenkin myös omalle porukalle hyvin tehdystä työstä – jatketaan tällä polulla!

Haluatko tyytyväisten yritysasiakkaittemme joukkoon?

Varaa aika keskustelulle

Tomi Saario

Haluatko uutiset ja tiedotteet sähköpostiisi?

Tuoreimmat
artikkelit

AinaCom osaksi Telia-perhettä – AinaComille ja AinaPaylle uusi toimitusjohtaja
Lue lisää >
AinaCom osaksi Telia-perhettä, entistä laajemmat ICT-palvelut asiakkaiden käyttöön
Lue lisää >
Hyvän asiakaskokemuksen tuottamisen vaikeus – näin me sen ratkaisimme
Lue lisää >