Ajankohtaista

Haluatko saada uutiset ja tiedotteet sähköpostiisi?

Tuoreimmat artikkelit

Voiko todistuksen keskiarvo 4,6 olla hemmetin hyvä juttu?

Erinomaista asiakaspalvelua yritysasiakkaille Keräsimme vuoden 2017 aikana yli 1500 asiakaspalautetta erilaisista asiakastapahtumista. 
Lue

Paras kiitos tulee asiakkaalta

Uudistukset AinaComin asiakaspalvelussa saivat asiakkailtamme hyvän vastaanoton. Palveluun ollaan pääosin erittäin tyytyväisiä. 
Lue

Uskomattomimmat asiakaspalvelutapaukset

Kakkaa kirjekuoressa, rottia kadulla ja vakoiluepäilyjä. Asiakaspalvelutyö voi välillä olla hyvinkin jännittävää!
Lue

Tehokas asiakaspalvelu tarvitsee puhelinta

Montako puhelua yrityksesi menettää?
Lue

Haluatko uutiset ja tiedotteet sähköpostiisi?

Tuoreimmat
artikkelit

AinaCom osaksi Telia-perhettä – AinaComille ja AinaPaylle uusi toimitusjohtaja
Lue lisää >
AinaCom osaksi Telia-perhettä, entistä laajemmat ICT-palvelut asiakkaiden käyttöön
Lue lisää >
Hyvän asiakaskokemuksen tuottamisen vaikeus – näin me sen ratkaisimme
Lue lisää >