Aina_Genesys_PureCloud_tumma_1200x627px.jpg

AinaBlog

Haluatko saada uutiset ja tiedotteet sähköpostiisi?

Tuoreimmat

Useimmat nykyaikaiset asiakaspalvelukeskukset tukevat erilaisia digitaalisia kanavia, esimerkiksi sähköpostia, verkkokeskustelua, yhtäaikaista selausta, sosiaalisen median sovelluksia ja videota.

Näitä yhteydenottotapoja voidaan myös tukea useissa digitaalisissa kosketuspisteissä, esimerkiksi verkkosivuilla tai mobiililaitteissa. Usein yritykseltä puuttuu kyky yhdistää vuorovaikutustilanteet vaiheittaiseen työnkulkuun ja mahdollisuus tuottaa jokaiselle asiakkaalle henkilökohtainen ja merkityksellinen asiakaskokemus.

Auttaaksemme suomalaisia yrityksiä parantamaan asiakaskokemustaan, koostimme yhdessä Genesyksen kanssa ilmaisen oppaan: Seitsemän askelta seuraavan sukupolven digitaalisen asiakaspalvelun tuottamiseen.

Aika parantaa asiakaskokemusta? Tilaa ilmainen oppaamme suoraan sähköpostiisi!

Tilaa opas

Lataamalla oppaan, opit miten:

  • suunnittelet toimivan digitaalisen asiakkaiden tavoittamisstrategia
  • annat asiakaspalvelulle 360 asteen näkymän asiakassuhteeseen kaikissa digitaalisissa kanavissa ja puhelimitse tapahtuvassa yhteydenpidossa
  • tuotat asiakkaallesi monikanavaisia kokemuksia, jotka ovat henkilökohtaisia, aiempiin kohtaamisiin perustuvia ja helposti ymmärrettäviä.

Nosta asiakaspalvelusi uudelle tasolle toimivan Contact Centerin avulla! Lue lisää Genesys PureCloud™ -ratkaisusta.

Haluatko kuulla lisää? Asiantuntijamme ovat apunasi!

 Varaa aika keskustelulle

Tiina Härjämäki

Haluatko uutiset ja tiedotteet sähköpostiisi?

Tuoreimmat
artikkelit

AinaCom osaksi Telia-perhettä – AinaComille ja AinaPaylle uusi toimitusjohtaja
Lue lisää >
AinaCom osaksi Telia-perhettä, entistä laajemmat ICT-palvelut asiakkaiden käyttöön
Lue lisää >
Hyvän asiakaskokemuksen tuottamisen vaikeus – näin me sen ratkaisimme
Lue lisää >