AinaCom Yritys ja palvelunumerot

Lisäpalvelut

Helpota myyntiä ja asioiden sopimista kätevillä lisäpalveluillamme

Kysy lisää

Puheentallennus taltioi tärkeät puhelut kätevästi

Puheentallennus on turvallinen ja helppokäyttöinen palvelu, joka tallentaa automaattisesti kaikki tärkeät puhelut. Palvelun avulla yrityksesi työntekijät voivat puhelujen aikana keskittyä yksityiskohtien muistamisen sijaan olennaiseen – eli asiakkaaseen ja tämän kokemukseen.

Ominaisuudet ja hyödyt

  • Käytä tallenteita työntekijöiden kouluttamisessa ja palvelun parantamisessa
  • Palaa tallenteen avulla sovittuihin yksityiskohtiin myöhemmin
  • Ei vaadi laitehankintoja tai investointeja
  • Toteutetaan palveluna ja voidaan ottaa käyttöön jopa yhdessä liittymässä
  • Kuuntele ja lataa puhelutallenteet helppokäyttöisen selainkäyttöliittymän kautta

 

Raportointi

Raportointipalvelun kautta seuraat helposti kaikki yrityksesi mobiili- ja Skype for Business -puhelut päätelaitteesta riippumatta. Puheluiden seuraaminen on helppoa, ja voit reagoida nopeasti yrityksesi muuttuviin tilanteisiin ja keskittää lisää resursseja ruuhkaisiin toimintoihin.

Monipuolisella päiväkohtaisella raportilla seuraat mm. miten puhelut jakautuvat tunneittain ja tiedät jatkossa, kuinka paljon puheluita jää palvelematta tai mihin kellonaikaan tarvitaan lisäresursseja.

Soittopyyntö

Soittopyyntö -palvelu rekisteröi ruuhkahuippuina puhelut, joita ei saatu vastatuksi. Puhelu rekisteröidään ja tieto siitä toimitetaan määritellyille henkilöille sähköpostilla tai tekstiviestillä. Samalla asiakkaanne saa tiedon ruuhkautuneesta palvelusta ja siitä, että häneen otetaan yhteyttä myöhemmin.

Asiakkaanne ei siis tarvitse soitella uudelleen turhaan eikä enää yksikään asiakaspuhelu jää palvelematta! 

Takaisinsoitto

Mutkatonta ja aukotonta asiakaspalvelua! Takaisinsoitto -palvelu tarjoaa asiakaspalvelunne työntekijöille reaaliaikaisen tilanteen ja näkymän soittosarjaan. He näkevät myös, jos joku toinen on jo hoitamassa aiemmin vastaamatta jäänyttä puhelua.  

Reaaliaikaisuuden ansiosta soittajia pystytään palvelemaan välittömästi, ilman manuaalisia soittopyyntöjä ja pallottelua henkilöltä toiselle.

Takaisinsoitto-palvelu voidaan kytkeä mille tahansa sarjalle ja se tarjoaa myös kattavan raportoinnin miten puhelut on palveltu. Saat monipuolista tietoa siitä, miten asiakastasi palvellaan, eikä yksikään saapunut puhelu jää hoitamatta!

kartoitusvartti.jpg

Varaa kartoitusvartti

Asiantuntijamme kertoo, miten voimme auttaa yritystäsi ratkaisemaan haasteesi.

Varaa aika keskustelulle

AinaCom ota yhteyttä

Haluatko tietää lisää?

Haluatko kuulla lisää palveluistamme? Asiantuntijamme ovat valmiina vastaamaan!

Ota yhteyttä