Aina_Genesys_PureCloud_1200x627px.jpg

Markkinajohtaja Genesys PureCloud™ nyt Ainalta

Palvele jokaista asiakastasi parhaalla mahdollisella tavalla — meiltä nyt maailmanlaajuisen markkinajohtajan asiakaspalveluratkaisu!

Kysy lisää palvelusta

Genesys PureCloud™ — tarpeesi GEN_id_color_rgbmukaan skaalautuva pilvipohjainen Contact Center -asiakaspalveluratkaisu

Korkean käytettävyyden Genesys PureCloud™ -ratkaisu skaalautuu pienen yrityksen tarpeista aina tuhansien agenttien laajoihin asiakaspalveluratkaisuihin. Pilvipohjainen Genesys PureCloud™ on tunnustettu Gartnerin tutkimuksessa markkinajohtajaksi. Sovellus toimii niin työasemalla kuin mobiilisti. Suuria alkuinvestointeja ei tarvita — pilvipalveluna toteutettu ratkaisu on nopeasti käytettöönotettavissa ja sen innovatiivinen alusta kehittyy jatkuvasti.

Haluatko kehittää asiakaskokemustasi?

Tilaa ilmainen oppaamme: Seitsemän askelta steppiä seuraavan sukupolven digitaalisen asiakaspalvelun tuottamiseen.

Tilaa opas

Miksi Genesys PureCloud™ Ainalta?

Kaikki yhteydenotot samassa paikassa

Monikanavainen palvelu yhdistää kaikki asiakaspalvelun työkalut yhteen helppokäyttöiseen näkymään. Järjestelmän automaattisen puhelinvaihteen avulla voit esimerkiksi välittää puheluita, kysyä apua ja keskustella ryhmässä. Yrityksesi asiakaspalvelu tehostuu ja aikaa jää enemmän muuhun työhön! 

Genesys PureCloud™ sisältää kaikki asiakaspalvelussa tarvittavat työkalut eikä enää tarvetta erillisille järjestelmille. Monikanavaisuus yhdistää kaikki asiakaspalvelun yhteydenottokanavat yhteen näkymään, esimerkiksi puheen, sähköpostin, chatin, tekstiviestit, sosiaalisen media, web-lomakkeet sekä takaisinsoiton.

 

Asiakaspalvelijan työ tehostuu

Korkean käytettävyyden takaa pilvipohjainen alusta lähes 100% palveluasteella. Palvelussa voit puheluiden lisäksi käyttää kaikkia sähköisiä kanavia yhden ja saman työkalun kautta. Pilvipohjainen ratkaisu takaa helpon ja nopean käyttöönoton ja hallinnan. Genesys PureCloud™ kehittyy jatkuvasti ja automaattisesti päivittyvä alusta tuo uudet ominaisuudet käyttöösi välittömästi. 

 

Tarpeesi mukaan skaalautuva ratkaisu ja selkeä hinnoittelu

Pilvipohjainen ratkaisu skaalautuu muutaman käyttäjän soittosarjoista tuhansien asiakaspalvelijoiden kokonaisvaltaiseksi Contact Center -ratkaisuksi. Kaikki tarvitsemasi työkalut ovat käytettävissä perustuen selkeään käyttäjäkohtaiseen hinnoitteluun. 

 

Monipuoliset integraatiot

Genesys PureCloud™ integoituu kaikkiin yleisimpiin palveluihin, kuten Microsoft O365, Salesforce ja monet muut. Voit yhdistää käytännössä minkä tahansa asiakastietojärjestelmän osaksi Contact Center -ratkaisua. Lisäksi saat kalenteri- ja mobiilitavoitettavuustiedon osaksi asiakaspalvelijoiden yhteystietolistaa.

 

Maailmanlaajuinen markkinajohtaja

Genesys on kiistaton markkinajohtaja Contact Center -ohjelmistojen toimittajana. Tuotekokonaisuus antaa asiakkaillesi ja työntekijöillesi johdonmukaisen ja yksilöllisen seuraavan sukupolven asiakaskokemuksen. Genesys PureCloud™ on sekä pilvipalveluna että on-premise -ratkaisuna tunnustettu markkinajohtajaksi useissa eri tutkimuksissa.  Myös IDC, Ovum ja Forrester tutkimuksissaan tunnustaneet Genesyksen tuotteet markkinoiden johtaviksi ratkaisuiksi. 

Tutustu, miten Gigantti tehostaa asiakaspalvelijoiden suorituskykyä ja asiakaskokemusta alentaen samalla kustannuksia.

Tilaa ilmainen oppaamme: Seitsemän askelta steppiä seuraavan sukupolven digitaalisen asiakaspalvelun tuottamiseen.

Tilaa opas

Mukaan myös Ainan muut palvelut

Saat muutkin Ainan palvelut osaksi Contact Center -kokonaisuutta, esimerkiksi:

Kiinnostaako Call Center eli ulkoistettu vaihteenhoito? Tutustu Aina Call Center -palveluun.

Haluatko jutella asiantuntijamme kanssa?

Varaa kartoitusvartti

iStock-654764464.jpg

Tilaa esite

Genesys PureCloud™nyt Ainalta

AinaCom ota yhteyttä

Haluatko tietää lisää?

Haluatko kuulla tarkemmin contact center -palveluistamme? Asiantuntijamme ovat valmiina vastaamaan!

Ota yhteyttä