AinaCom Contact center

Contact Center

Tehosta asiakaspalvelua, kerää yhteydenotot kaikista kanavista

Kysy lisää palvelusta

Kaikki yhteydenotot samassa paikassa

Contact Center kerää yhteydenotot kaikista asiakaspalvelukanavistanne yhteen paikkaan, josta niitä on helppo hoitaa.

Contact Center -sovellus toimii niin työasemalla kuin mobiilisti ja soveltuu kaiken kokoiseen asiakaspalvelutarpeeseen. Järjestelmän automaattisen puhelinvaihteen avulla voi mm. välittää puheluita, kysyä apua ja keskustella ryhmässä. Yrityksesi asiakaspalvelu tehostuu ja aikaa jää enemmän muuhun työhön!

Ainan korkean käytettävyyden Contact Center -palvelussa voit puheluiden lisäksi käyttää kaikkia sähköisiä kanavia yhden ja saman työkalun kautta. Tämä tehostaa ja helpottaa asiakaspalvelijoiden työtä, kun palvelutyötä ei tarvitse jakaa moneen eri työkaluun. Suuria alkuinvestointeja ei tarvita ja pilvipalveluna toteutettu ratkaisu on nopeasti käytettävissänne.

Kiinnostaako Call Center eli ulkoistettu vaihteenhoito? Tutustu Aina Call Center -palveluun.

iStock-654764464.jpg

Lataa esite Contact Center -palvelustamme

AinaCom ota yhteyttä

Haluatko tietää lisää?

Haluatko kuulla tarkemmin contact center -palveluistamme? Asiantuntijamme ovat valmiina vastaamaan!

Ota yhteyttä