Aina

Palvele jokaista asiakastasi parhaalla mahdollisella tavalla — seitsemän askelta seuraavan sukupolven digitaalisen asiakaspalvelun tuottamiseen

Useimmat nykyaikaiset asiakaspalvelukeskukset tukevat erilaisia digitaalisia kanavia, esimerkiksi sähköpostia, verkkokeskustelua, yhtäaikaista selausta, sosiaalisen median sovelluksia ja videota.

Näitä yhteydenottotapoja voidaan myös tukea useissa digitaalisissa kosketuspisteissä, esimerkiksi verkkosivuilla tai mobiililaitteissa. Usein yritykseltä puuttuu kyky yhdistää vuorovaikutustilanteet vaiheittaiseen työnkulkuun ja mahdollisuus tuottaa jokaiselle asiakkaalle henkilökohtainen ja merkityksellinen asiakaskokemus.

GEN_id_color_rgb

Kun lataat tämän oppaan, opit miten

  • suunnittelet toimivan digitaalisen asiakkaiden tavoittamisstrategia
  • annat asiakaspalvelulle 360 asteen näkymän asiakassuhteeseen kaikissa digitaalisissa kanavissa ja puhelimitse tapahtuvassa yhteydenpidossa
  • tuotat asiakkaallesi monikanavaisia kokemuksia, jotka ovat henkilökohtaisia, aiempiin kohtaamisiin perustuvia ja helposti ymmärrettäviä.

Nosta asiakaspalvelusi uudelle tasolle toimivan Contact Centerin avulla!

Tutustu Ainaan!

Rekisteriseloste.