Aina asiakasportaalit

Asiakasportaalit

Aina Palvelupyynnöt

Asiakaspalveluportaaliimme saat linkin, kun asioit asiakaspalvelussamme sähköpostitse palvelu@aina.fi tai puhelimitse 075 755 3000. Ohjeet portaaliin löydät tästä linkistä.

Puhe-, video- ja pikaviestintäpalvelut

  • Laskutusraportit ja mobiilipalvelusarjan hallinta
    Puhepalveluasiakkaille, joilla kyseiset hallintaominaisuudet otettu käyttöön. Tarkastele puhepalveluihinne liittyviä laskutusraportteja ja hallinnoi M-palvelusarjoja. Kirjaudu >
  • Raportointiportaali
    Seuraa reaaliaikaisesti mobiili- ja Skype-liikenteen puhelustatistiikkaa. Kirjaudu >
  • Puheentallennusportaali
    Kuuntele ja tallenna palvelun piiriin kuuluvia yrityksesi puheluita. Kirjaudu >
  • Palvelusarja L pääkäyttäjän hallintaportaali
    Tee muutoksia L-palvelusarjaan. Kirjaudu >
  • IoT-portaali
    Aina IoT-liittymien hallinta. Kirjaudu >
  • Itsehallintaportaali
    Skype for Business ja Exchange käyttäjien portaali, josta voit ladata sovellukset palveluiden käyttöön (Outlook-client & Skype-client). Kirjaudu >
  • Asiakasohjeet-sivusto
    Tutustu asiakasohjeisiin. Siirry >
  • Laskut ja laskuraportit sekä Aina matkapuhelinliittymien hallinta
    AinaCom-asiakkaille. Portaalista löydät laskut ja tarkemmat laskuraportit. Mikäli käytössäsi myös Ainan matkapuhelinliittymiä, voit hallinnoida ja päivittää niiden palvelut täältä. Käytössäsi ovat myös palveluportaalin ohjeetKirjaudu > 

 

Data-, sähköposti- ja internetpalvelut

  • Dataliittymien valvontaportaali
    Valvo reaaliaikaisesti dataliittymienne tilaa. Kirjaudu >
  • VPN-palvelun hallintaportaali
    Hallinnoi VPN-palvelun käyttäjätunnuksia. Kirjaudu >
  • Tietoturvapalvelun hallintaportaali
    Hallinnoi F-Securen tietoturvapalvelua työasematasolla. Kirjaudu >
  • O365-hallintaportaali
    Hallinnoi Microsoft Office 365 -palvelua. Kirjaudu >
  • Exchange-hallintaportaali
    Exchange-palvelun hallintaportaali. Pääkäyttäjänä voit esim. luoda ja poistaa sähköpostitilejä. Kirjaudu >