Aina Asiakastuki

Asiakastuki

Palvelemme sinua ympäri vuorokauden joustavasti eri kanavissa – voit valita itsellesi parhaan yhteydenottotavan.

Avuliaat asiakaspalvelijamme vastaavat kysymyksiisi kaikkina vuorokaudenaikoina numerosta 075 755 3000 tai sähköpostitse arkisin klo klo 8-17 palvelu@aina.fi.

Katso kaikki yhteystietomme

Huolto- ja häiriötiedotteet

Alta löydät ajantasaiset huolto- ja häiriötiedotteemme. Vikailmoituksen voit tehdä vikailmoituslomakkeella.

Askarruttaako jokin? Ole rohkeasti yhteydessä asiakaspalveluumme!

  • 27.01.2019 | 9:11 Korjattu: Mobiilitilatiedoissa havaittu häiriöitä 27.1.2019
  • 25.01.2019 | 7:37 DNA lopettaa 996 ulkomaan puhepalvelun 4.2.2019
  • 23.01.2019 | 9:22 Telia tekee valtakunnallisia runkoverkon päivityksiä verkossaan 4.2.2019 klo 01:00 - 03:30 ja 11.2.2019 klo 02:00 - 04:30
Katso kaikki huolto- ja häiriötiedotteet
Aina Serviceupdates

Ehdot

Rekisteriseloste
AinaCom Oy:n tietosuoja- ja rekisteriselosteet
Sopimusehdot yrityksille
Palveluidemme yleiset sopimusehdot yrityksille ja yhteisöille

Laskutus

Hoidamme laskutuksemme yhteistyössä Lowell Suomi Oy:n kanssa. Laskun maksuun liittyvä asiakaspalvelu (Lowell):

Laskutusvaiheessa:
+358 2 2700 390 
laskutus@lowell.com

Muistutus- ja perintävaiheessa:
+358 2 2700 300 
Asiointi verkossa: Oma Lowell 
https://oma.lowell.fi/

Avoinna arkisin klo 8-20 sekä lauantaisin 10-15

Laskutuksen palveluportaalista voit katsella laskujen tarkempia tietoja (laskuraportti), laskujen avoimet saldotiedot ja laskujen kuvat pdf-muotoisena. Palveluportaaliin voit kirjautua tästä.

Ohjeet

Laajempi ohje löytyy kirjautumalla Aina Palveluportaaliin. Ohje on otsikon Tietoja alla.
Tutustu mallilaskuun ja katso tarkemmat ohjeet laskun tulkintaan:
Aina ohjeet