Aina ajankohtaista

Ajankohtaista

Haluatko saada uutiset ja tiedotteet sähköpostiisi?

Tuoreimmat artikkelit

Uudistukset AinaComin asiakaspalvelussa saivat asiakkailtamme hyvän vastaanoton. Palveluun ollaan pääosin erittäin tyytyväisiä. 

AinaComin asiakaspalvelu organisoitiin uudestaan keväällä 2017. Tavoitteena oli tehostaa palvelupyyntöjen ratkaisemista, saada vasteaika lyhenemään entisestään ja tietysti saada asiakkaat hymyilemään.

Kesän aikana asiakkailta kysyttiin, kuinka tyytyväisiä he olivat saamaansa palveluun ja miten hyvin kyseisen palvelupyynnön kohdalla onnistuttiin. Vastaajat arvioivat palvelun asteikolla 1–5. Vastauksia tuli yhteensä 392 kpl ja keskiarvoksi huikea 4,58.

Vastauksia tuli yhteensä 392 kappaletta ja keskiarvoksi huikea 4,58.

Vastaajien kesken arvottiin Honor 8 Lite Android -puhelimen. Onnittelemme voittajaa!

Kiitämme kaikkia asiakkaitamme, paras kiitos tulee teiltä!


© AinaComin asiakaspalveluporukka

Tuuli Ojakangas

Haluatko uutiset ja tiedotteet sähköpostiisi?

Tuoreimmat
artikkelit

Asiakaspäällikkö B2B-myyntiin Helsinkiin
Lue lisää >
Etsinnässä uusi läppäri? Vinkkejä yritystietokoneen hankintaan!
Lue lisää >
Kesä lähestyy ja vauhti kiihtyy – ainakin Ainan mobiililiittymissä!
Lue lisää >